1.8.2017

Kuka minä olen?

Olen Hanna, 23-vuotias nuori nainen, vaimo ja äiti Pohjois-Pohjanmaalta, Oulusta. Täytän vielä tälle vuodelle 24, joka tuntuu ihan laskuvirheeltä. Ammatiltani olen talonrakentaja, mutta tällä hetkellä olen siis sairauslomalla. Asumme mieheni ja poikamme (12/2014) kanssa kolmikerroksisessa omakotitalossa.

Häitämme vietettiin 29.7.2017. Itse morsian makasi sairaalassa vielä hääviikolla. Osa lääkäreistä oli sitä mieltä, että "terveys menee nyt edelle, häät pitää perua". Aika moni muukin sanoi, että "perukaa häät". Minulla se ei käynyt mielessäkään, viimeiseen asti pidin kiinni siitä, että häät vietetään kyseisenä päivänä. Tiesin, että jos kekkerit nyt perutaan, niitä ei järjestä kukaan uusiksi. Tehtiin sotasuunnitelmia huonekaverin kanssa mm. lakanapako, käyn sanomassa alttarilla "tahdon" ja tuun sairaalaan takaisin, kaaso tuuraa hääjuhlassa jne. Viimeiseen asti siis pidimme niin itseämme kuin sukulaisia ja ystäviäkin jännityksessä siitä, että juhlitaanko häitä vai ei. Ja niin ne juhlittiin! Rimaa hipoen pääsin kotiin tiistaina (25.7.). Jouduin kuitenkin hakemaan vielä veripaikan päivystyksestä keskiviikkona. Loppuviikko painettiin hommia ja lauantaina sitten tahdottiin!

Vaihtelevalla menestyksellä innostun sisustuksesta, pihanhoidosta, leipomisesta, lenkkeilystä yms. Luonteeltani olen erittäin määrätietoinen, tarkka, hölösuu, suustani paha ja helposti innostuva. Jos saan jonkun idean, se on toteutettava heti, odottaminen ei oo mua varten ja joudun yllättävän usein noloihin tilanteisiin, johtunee tästä. Omaan myös vahvat omat mielipiteeni, mutta muuten ihan kohtalaisen hyvä ihminen!

Ajatus blogista sai alkunsa siten, että olin sairaalajaksoilla jo itse miettinyt, että voisin alkaa bloggaamaan ja saisin siten purettua harteillani olevaa taakkaa. Sitten kesän ja alkusyksyn mittaan tuli pyyntöjä, voisinko alkaa pitämään blogia, kun olin pitkin somemaailmaa kertonut meidän tapahtumarikkaasta kesästä. Joten siitä se ajatus sitten lähti! Jos sinulla on kysyttävää tai muuten vaan haluat "rupatella" kanssani niin postia voit laittaa osoitteeseen hnnkukkonen@gmail.com. Lisäksi minut löytää instagramista käyttäjänimellä hannavaa ja tosielamantriathlon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hanna suosittelee

Mikä musta tulee isona?

Siinäpä vasta kysymys. Hain syksyn yhteishaussa 2021 opiskelemaan sairaanhoitajaksi. Ei mennyt kuin hetki, kun sain tietää koulupaikasta. Se...

Blogin parhaimmat